Isnin, 30 Mei 2011

TAHNIAH & SYABAS..

Harga emas terus melonjak naik pada bulan JUN 2011 ini dan saya yakin semua pembeli emas dan dealer emas Public Gold semakin  melebar senyumannya kerana telah bertindak bijak dan pantas beli emas dan menyimpan emas ataupun yang dah bertindak pantas menjadi dealer emas Public Gold bersama saya.

Saya juga ingin merakam ucapan TAHNIAH dan SYABAS,PN. NORASIKIN BT. MOKTAR dari SABAH,yang menjadi rakan niaga kepada saudagaremas pada 31/05/2011.

Kenaikan harga emas ini bagi saya, sudah saya jangkakan dan ia menepati jangkaan yang telah dibuat oleh pakar - pakar dalam dunia perniagaan emas ini.

Oleh itu bagi anda yang masih belum lagi membeli dan menyimpan emas, bertindak segera miliki emas pertama anda.

Saya jangkakan harga emas akan melonjak kepada RM2++/gram pada akhir tahun ini..







Tiada ulasan:

Catat Ulasan